Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

Blodomloppet – till subventionerat medlemspris

12 juni,00:00

Blodomloppet – ett motionslopp med ett högre syfte – att lyfta den livsviktiga blodgivningen! Loppet är för både för kvinnor och män.  Du kan anmäla dig individuellt eller göra en laganmälan ( 5 personer).  Välj mellan att gå eller springa 5 eller 10 km – med eller utan tidtagning. Vid målgång väntar en välförtjänt picknick för alla lag.

RSIF erbjuder sina föreningars medlemmar subventionerat anmälningsavgift på Blodomloppet 11 och 12 juni. Både kvinnor och män kan anmäla sig, individuellt eller i lag om 5 personer. Välj mellan 10 km löpning eller 5 km promenad/löpning, med eller utan tidtagning. Priset per person är samma oavsett om man anmäler sig individuellt eller lag, 5 eller 10 km km med eller utan tidtagning, Blodgivare har en extra rabatt.

När:  11 och 12 juni

Sista anmälningsdag genom RSIF till subventionerat pris: 17 maj

Start:  Mellan klockan 16.30 – 19 .00, beroende på distans och om du ska springa eller gå, med eller utan tidtagning . Mer information finns på anmälningssidan.

Var: Djurgården

För vem: regionanställda med medlemskap i en RSIF-förening för 2024

Hitta din förening och bli medlem HÄR

Medlemspris: 125 kronor.
Medlem som är blodgivare: 85 kronor.
Pris per person är samma oavsett om man deltar individuellt eller i lag.

Ordinarie pris: 340 kronor, Blodgivare 300 kronor

Läs detta först innan du gör din anmälan:
Anmälan är endast öppen för 2024 års RSIF-medlemmar. (Alla som är medlem i en lokal RSIF-förening är RSIF-medlem).
RSIF subventionerar endast per person. Detta innebär att det måste vara fem betalda och registrerade deltagare i ett lag. Färre lagdeltagare än 5  görs om till individuell anmälan. Endast lag får picknick-kasse.

Laganmälan:  Är ni fem personer som vill ingå i ett lag måste alla skriva in sitt lagnnamn vid registrering. Observera att genom RSIF är ett lag alltid fem personer, varken fler eller färre.

Anmälan sker i två (1 och 2) steg, Dessa steg måste alla våra deltagare göra, oavsett om man anmäler sig individuellt eller i lag.

Betalning
För att komma in på betalningsfunktionen måste du skriva i den e-postadress och det lösenord som är kopplat till ditt medlemskap. Detta innebär att alla som anmäler sig till RSIFs subventionerade pris ska löst medlemskap i en av RSIFs föreningar.. Hitta din förening och bli medlem: Här

1. Betalning för RSIF-medlem: HÄR
    Betalning för RSIF-medlem som är blodgivare:
    HÄR

Registrering
Ingår du i ett lag anger du ert lagnamn i fältet för lagnamn. Anmäler du dig individuellt skriver du inget i fältet för lagnamn.Registrering utan betalning plockas bort.

1. Registrering: HÄR

Läs mer om Blodomloppet och hitta all information

Datum:
12 juni