RSIFs föreningar – bli medlem

Öppna för alla som jobbar inom Region Stockholm. De flesta föreningar välkomnar även dig som jobbat i Region Stockholm/ SLL och gått i pension.
  • Ett medlemskap kostar väldigt lite men ger mycket. Vi håller hög kvalitet och lågt pris på våra aktiviteter. Priset på aktiviteterna är oftast både förhandlade och subventionerde.
  • Vanligtvis kostar ett årsmedlemsskap 50 kronor – 250 kronor.
  • Som medlem kan du anmäla dig till alla aktiviteter som din förening och RSIF ordnar.
  • Ni kan starta en egen lokal förening eller en intresseförening. Kontakta RSIFs kansli så berättar vi mer om möjligheterna med en egen förening.
  • Tillsamman gör vi Region Stockholm lite hälsosammare, aktivare och roligare för oss som jobbar här. Häng med vetja!

Bli i första hand medlem i er lokala förening. Har ni ingen lokal förening kan du bli medlem i medlem i IF Oliven som är öppen för alla som inte har en egen förening på sin arbetsplats. Om du är du fotointresserad rekommenderar vi dig at bli medlem i RSIFs Fotoklubb – rolig, social och utvecklande för alla fotointresserade. Och är du över 50 år och är eller varit aktiv inom SLIF/RSIF så tveka inte att söka medlemskap i RSIFs Veteranklubb – välkomnade, varm och social för alla som har en speciell relation till SLIF/RSIF. Ok med dubbla medlemskap.

Bli medlem 2024 – så gör du

Lokala sjukhusföreningar

Har ni en lokal förening på det sjukhus du jobbar på söker du medlemskap där.

Övriga lokala förening

Har ni en lokal förening på er arbetsplats söker du medlemskap där.

Övriga föreningar

Föreningar som inte är arbetsplatsbundna utan öppna för alla i Region Stockholm.

IF Oliven är öppen för alla som inte har en lokal förening på sin arbetsplats.

Fotoklubben är RSIFs första intresseförening och  öppen för alla fotointresserade i Region Stockholm.

Veteranklubben är öppen för dig som är över 50 år och som är eller tidigare varit aktiv inom SLIF/RSIF.