Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Testa trail-löpning under en månad – många träningspass på många platser

24 september, 2021

100 kronor

IF Oliven bjuder in till trail-löpning med Team Nordic Trail (TNT).
Öppet för alla med medlemskap i en RSIF-förening.

TNT anordnar träningspass – 60 min löpning med uppvärmning, intervaller, styrka, nedvarvning  – i skogen. Alla är välkomna att delta oavsett vana. Som deltagare får du tillgång till fritt antal av schemalagda träningspass varje vecka belägna på flera platser i regionen (det är bara att dyka upp förutsatt du anmält dig en gång via Din Kurs, se info nedan), se TNTs hemsida  Stockholm (teamnordictrail.se)

Det är bra med träningsskor lämpade för traillöpning men det är inget krav. En pannlampa är aktuellt att ta med vid träningstider när det är mörkt ute från oktober/november.

Specialerbjudande för Region Stockholm anställda medlemmar/blivande medlemmar i RSIF ansluten förening (ex är förening IF Oliven öppen för alla att ansluta till) och evt medföljande vänner/familjemedlemmar (minst 12 år i vuxet sällskap):

Träning 20 sep – 20 okt 2021 för endast 100 kr/person!

Anmälan och information: IF Oliven – RSIF – Region Stockholms idrotts- och friskvårdsförbund

Datum:
24 september, 2021